Naleznete nás na dovezunakup.cz!!!

Omlouváme se omezený provoz, stále probíhá rekonstrukce. Předpokládaný termín plného provozu září-říjen 2017.

Časté otázky

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY NAŠICH ZÁKAZNÍKŮ

  • Mohu si objednat zboží bez registrace?

Ano, můžete, ale ztrácíte výhody registrovaných zákazníků. Žádný zákazník se nemusí bát zneužitím svých údajů. Veškeré informace nebudou předány dalším osobám. 

  • Jaká je minimální částka pro objednání zboží?
  • Jenom 100,-Kč. 

 

  • Pokud nejsem se zbožím spokojen, je možné ho vrátit?

Ano, je to možné. Vrácení zboží je možné bez udání důvodů do 14 dní pouze v případě, že zboží je v originálním obalu, musí být kompletní, nepoškozené, bez známek užívání (lze jen vyzkoušet, ale nesmí být použito) nebo opotřebení s dokladem o koupi.

 

  • Jak mohu uplatnit reklamaci výrobku?

Výrobek určený k reklamaci, prosíme zašlete na adresu: EMAXXS.CZ, Sokolská 126, 76310 Hvozdná. Do zásilky přiložte kopii faktury, která slouží i jako záruční list a zprávu o vadě. Pokud je vada způsobena špatným zacházením se zbožím, reklamace nebude uznána.

 

  • Kde najdu cenu za dopravné?

Kompletní informace naleznete zde

 

  • Jaký je termín dodání?

1-3 pracovní dny od objednání u zboží co je skladem, zboží na zakázkovou výrobu, dle termínu vyhotovení.

 

  • Jak je balena zásilka?

Zásilka je balena dle rozměrů a hmotnosti, co nejlépe, aby cestou nebyla poškozena. Pokud je zásilka cestou poškozena, je nutné ihned při převzetí informovat dopravce, zboží bude vráceno, překontrolováno. Následné opětovné dodání zboží, zákazník již nehradí, veškeré zásilky jsou pojištěny!

 

  • Jak mohu uhradit zásilku?

Zboží lze uhradit hotově, bankovním převodem, platební kartou a to předem nebo při převzetí. Dobírkovné je zpoplatněno 30,-Kč.

 

  • Mohu objednat zásilku, ale zaslat ji jako dárek na jinou adresu?

Ano. Vše uvedete při objednání, zásilka je zabalena jako dárek (uvnitř balíčku!), lze i zanechat vzkaz pro obdarovaného.

 

  • Lze při nákupu obdržet nějaké slevy, či bonusy?

Ano. Při každém nákupu lze získat věrnostní body, nebo doporučením zákazníka můžete získat slevový poukaz. Také lze si u nás zakoupit slevový poukaz na jakékoli zboží v určité hodnotě, s uplatněním 3 měsíců. Více zde.

 

  • Je možné slevy sčítat?

Ano. Následně kdykoli proměnit za slevový poukaz. Více zde.

 

  • Je záruka na zboží ve slevě?

Ano, na každé zboží je záruka 24 měsíců.

 

  • K jak vysoké objednávce, je doprava zdarma?

Dopravné zdarma je u objednávky nad 1000,-Kč.

 

  • Kde zjistím detaily-velikosti výrobků?

U výrobků neuvádíme konfekční velikosti, ale přímo rozměry. Každému dítěti a dospělému sedí jiná velikost, mnohokrát je něco delší, něco kratší. U výrobků najdete rozměry: délku, zad, obhod, hrudi, délka rukávu (od švu), obvod hrudníku, obvod hlavy, obvod pasu, délka nohavice, sukně, délka chodila apod.

 

  • Co je to seznam přání? K čemu slouží?

Seznam přání nabízí zákazníkovi možnost uložit si odkazy na produkty, které se mu líbí, ale nechce si je zatím kupovat. Následně je zde snadno dohledá, nebo svá přání odsdílí svým blízkým.